|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2001-12-15, 09:39 | #1 |
Medlem
|
Baneditorn är lätt! SvN's RECENSION!!
Hejzan!! =)
Nu har jag då en utvärderings-version av Trainz. Jag kommer defenitivt att köpa Trainz när d kommer ut till butikerna. Så vad tycker jag då om Trainz? Surveyour: En lätt sak! Att bygga egna banor är både lätt och roligt. Verktygen är mkt lätta. Man kan nästan hitta likheter mellan Surveyor(sätt att bygga) som Sim City 3000. Jag har redan nu en fin ny bana i N-skala på g! Det är en fantasi-bana med Brittisk Touch...=) Min bana på Byggnings-stadiet. Driver: Att köra tågen kan man göra på 2 sätt. Antingen så kör man genom äkta stil. Dvs med alla spakar o rattar. Eller så kör man genom Dcc(tror d hette så) och då är det som modeljärnvägskörning. Mkt lätt. De tåg som finns att välja på är ganska många. Fast Man saknar alla d tågen som finns på Trainz hemsida men inte i spelet. Jättebra och lätt att köra. Men signalerna är bara objekt, verkar inte funka med ljus o sånt...de borde Auranz fixa i en senare patch. My Collection: Här kan du kolla på alla tåg du har. Simpelt lätt och snyggt! Man befinner sig i ett lokstall och kan med hjälp av knappar i spelet, eller musen, vända och vrida sin "blick". Mkt bra. DOMEN: Trainz är ett bra spel. Systemkraven(recommended) är kanske lite väl höga. Men Trainz är lätt och snyggt. Man kan få (ibland) en känsla av att Auranz -på grund av pressen från "fansen"- Släppte Trainz lite för tidigt. Men det är en snygg simulator för modeljärnvägsbygge. Jag kör Trainz på en P4 1.5 ghz Geforce 2 MX 400 64 mb ram 128 MB ram WIN XP Och då kan det hacka lite lr hänga sig då(fast sist så gjorde den inte d) Betyg: 90% Recensent: Jonas Kvarneby, SvN (Recension tagen från SvN) Mvh: Kson [ Kvarne ] |------ICQ:108601341-------| MSN:jonas.kvarneby@telia.com Edited by - kvarne on 15 December 2001 08:40:51 |
|
2001-12-15, 09:52 | #2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
Hur fick du tag på utvärderings-versionen av Trainz? *nyfiken*
Mvh Mikael R |
2001-12-15, 13:24 | #3 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
Ehhm kvarne den verren du har fått tag i e inte final verkar det som. Jag har alla tågen.
|
2001-12-15, 13:39 | #4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Kvarne
Signalerna i spelet fungerar, det gäller bara att ställa ut dem på rätt sätt. TommyToad INGEN har alla lok Auran gjort. De kommer efter hand släppa add-on pack med fler lok, fler objekt och andra saker så ni har nog fått det om bakfoten.... Dessutom kommer ni inte att kunna uppgradera era "utvärderings-versioner". Auran jobbar hårt på att få bort piratversionerna. /Fredrik Forumvärd |
2001-12-15, 16:24 | #5 |
Medlem
|
Nej d vet jag väll....jag tänker självklart köpa spelet...
Använder utvärderings-versionen för att "stilla min hunger" aja... Mvh: Kson [ Kvarne ] |------ICQ:108601341-------| MSN:jonas.kvarneby@telia.com |
2001-12-16, 14:31 | #6 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
Fredrik brusa inte upp nu
Jag ska också köpa spelet när det kommer hit till lilla sverige. Jag tyckte det fanns så många lok så jag trodde kvarne hade en konstig ver. Jag förstår inte riktigt vad man ska med fler till. Det finns ju redan jättemånga |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Recension av Sagan Om De 2 Tornen | Kvarne | Off-topic | 0 | 2002-12-23 02:22 |