![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
[8]
Som nybörjare och oerfaren ter sig hemladdning av lokfiler ett gytter. På denna 'vår' sida har man inga större bekymmer att hitta det man vill och behöver hitta... ![]() Men rent generellt - varför har man inte länkar till de eventuella extra Cabview's och Sound-filer som måste laddas med för att få ett fungerande lok? ![]() Skräckexemplet anser jag dessvärre Sim-train.com vara... [V] Det går att läsa sig till eventuella extrafiler som måste vara med, men ack att hitta dessa... [xx(] ...Jag ville bara skriva av mig min frustration - medhåll/mothugg någon? [} ![]() Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bränna .bin filer? | StefanD | Off-topic | 0 | 2004-12-03 12:36 |
Viktigt: Nedladdning av filer från msts.e-buzz.net | Christian | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2003-05-08 23:42 |
Auran [varför får man inte alla filer till scen.] | mikath | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-04-26 19:15 |
Jag kan inte nedlaste filer på siden | dld | Off-topic | 3 | 2003-03-04 08:34 |
DSB MZ lyd hur laver jag eng/cab sms filer | dld | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-08-08 00:14 |