|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-06-16, 22:37 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
Ligger Dot.nu nere hos er med?
När jag ska in på en sida som slutar på dot.nu står det:
Forbidden You don't have permission to access / on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.3 Server at dot.nu Port 80 Jag har frågat en kompis det är samma hos honom.. Men han har samma uppkoppling som mig kan det bero på det? Eller vet nån varför det blir så? En adress: http://www.divxsweden.dot.nu MvH. Mson |
|
2002-06-16, 22:55 | #2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
Samma här.
Mvh Mikael R C1-C15 Stockholms tunnelbanas stoltheter |
2002-06-16, 22:57 | #3 |
STW-member
|
Från en Apache FAQ...
Why do I get a "Forbidden/You don't have permission to access / on this server" message whenever I try to access my server? Search your conf/httpd.conf file for this exact string: <Files ~>. If you find it, that's your problem -- that particular <Files> container is malformed. Delete it or replace it with <Files ~ "^\.ht"> and restart your server and things should work as expected. This error appears to be caused by a problem with the version of linuxconf distributed with Redhat 6.x. It may reappear if you use linuxconf again. /Janne |
2002-06-17, 10:31 | #4 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
Det är inte bara .dot.nu
det är den exakta sidan. |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aurans TRS sida nere? | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-11-28 12:12 |
Aurans site nere? | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-07-17 11:19 |
Bildgaleriet ligger nere. Posta här. Bilder saknas | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 80 | 2002-11-05 20:48 |
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig | Trigger | Off-topic | 23 | 2002-10-29 17:31 |