![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Jag har problem med nedladdningar av vissa tåg...
RC 3,4,5,6,7-Blue X samt SJ:s 80-90-00 talsvagnar: A7,B7,R4,A11,B11 Samt Blue X Bistro....(Övriga sj personvagnar fungerar klockrent..) jag har laddat ner dessa flera gånger och följt de installations anvisningar som finns i read me filerna.. (Tkab Rc med tillhörande vagnar fungerar egendomligt nog alldeles utmärkt efter samma installations procedur) Loken och vagnarna kommer med i Consist editorn men går ej att öppna så fort man försöker "sänds rapport till Bill"...Och programmet avslutas... Vad gör jag för fel ??? Finns det någon som har fungerande versioner av ovanstående tåg, vore jag mycket tacksam för hjälp att få mina att fungera... Går det att maila sådana filer??? eller har någon en Cd att skicka mot ersättning givetvis.... VILKEN FANTASTISK RUTT KMJ ÄR HELT ENKELT SUVERÄN!!!! TACK FÖR DEN!!! Kenneth |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |