![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Var kan man köpa TRS 2004 någon stanns här i Sverige?
Eller man kan beställa den här på Svenska 3D sidan? Arne |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
TRS 2004 kommer att släppas i Sverige runt månadsskiftet november december.
Pris och lista på butiker kommer senare. Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag Tackar för svaren.
Jag har just beställt den från Auran så får vi se hur lång tid det tar innan jag får den. Nu sjunker Dollarn så man kanse kan få den lite billigare[ ![]() Arne |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Dollarn!!!
AUD$ 89.99 Hur mycke blir de i kronor? Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag såg att priset stog i U$ så då
är det väl USA Dollar dom mennar?[8] Jo då jag kollade butiken det står USD$. Så jag såg inte fel på valutan. ![]() Arne |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag kollade med hur valutan skillde mellan US$ och Au$.
US$ 49,99 blev 382,26 Skr medan Au$ 89,99 blev 462:- Skr Det blev en stor skillnad mellan valutan. Jag kollade på Forex så det är de aktuella valutakursen. Arne |
![]() |
![]() |
#8 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Jag vet inte när TRS2004 kommer att börja säljas över disk i Sverige men om inte något går väldigt mycket fel så kommer vi att demonstrera och sälja på (H)Julmarknaden i Stockholm den 6:e december.
OBS att marknaden är flyttad från Stockholms Stadshus till Vasahallen (ligger på Djurgården brevid Djurgårdslinjens vagnhall) öppet som vanligt 11-16. Återkommer med mera information om någon vecka. Kenny ![]() |
![]() |