![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej jag heter Martin.Jag försöker Gjöra rutt men när jag ska bestämma var den ska vara någon stans i världen så går det inte att få svarta rutor
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Gå in på http://www.msts-akuten.com/ , tryck på 'skapa mark' under RGE och följ instruktionerna.
/Pursche SVTTL www.svttl.se |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och jag kan skriva till dom på msts akuten. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
ok förlåt, hur skulle jag kunna veta det när du inte skrivit att du försökt med msts-akuten..... [8]
/Pursche SVTTL www.svttl.se |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Två snabba frågor till dig Martin:
- Har du skapat en rutt? - Har du i den rutten, skapat ett quad-tree? Om inte dessa är gjorda, så kommer inte möjligheten att aktivera kommandot "add all selection tiles" att finnas. Hoppas det löser ditt problem! ![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ja tyvär har jag prövat att göra det.När du menar att skapa en rutt så ska man väl skriva namnet och fakta om rutten och sen bestämma om man vill ha elektrieferad bana mm.och quad-tree är väl det som finns i start menyn där står bla. load quad-tree?
Hoppas att det kommer att gå någon gång för jag gjorde som du skrev om jag hade gjort det. Sen undrar jag hur man tar bilder inne eller utanför tåget på banan? Är tacksam för savr även om det inte Hjälper[8D] |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Vi behöver inte ta upp det här längre jag har löst mitt problem.Det kanske blir någon bra rutt någon gång vem vet[8D][8D][8D]
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Lovande rutt [Snygga screenshots] | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 8 | 2003-01-30 19:38 |
Intresseundersökning Rå rutt | Mazz | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-12-12 20:53 |