|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-11-03, 20:40 | #1 |
Medlem
|
Rekord i antal dagar på Mc Donnalds i sträck?
Började fundera på hur många dagar i sträck man käkat en lunch på Mc Donnalds. Själv bräckte jag mitt förra "rekord", mitt förra var på Tre dagar i sträck, i Söndags (igår¨) var den fjärde dagen i sträck jag åt på Mc Donnalds.
Någon som vet med sig att de har tagit detta? Kanske lite onödigt, men ändå MVH Dson i Sandviken. Högste hönset på UBOPGE |
|
2003-11-03, 20:41 | #2 |
Medlem
|
Ja, jag har ätit 5 dagar i sträck.
Med vänliga hälsningar Pson |
2003-11-03, 20:42 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
Inte bara McDonald's Men jag har käkat 5 gånger / Sträck 1 st förmiddagen 1 st efter middagen, sedan nästa dag samma grej. sedan dagen där på 1 gång till.. Sen till kvällen den sista dagen käkade jag Pizza
MvH. Mson http://www.tagbilder.com |
2003-11-03, 20:44 | #4 |
Junior Member
|
Visst kan jag inte mäta mig med er andra, men mitt rekord är två dagar på Börje Kung .
--- Mvh Cj <> www.aeger.net |
2003-11-04, 15:44 | #5 |
Medlem
|
En fråga? vill man ens uppnå rekord i detta?? hehe
/Mats Tinnerholm Borlänge |
2003-11-04, 17:21 | #6 | |
Medlem
|
Citat:
Nä, men skämt åsido.. Det kan ju vara kul att veta hur mycket man pallar innan man inte orkar mera Plus att det kan vara bra att kunna äta många dagar i sträck om man t.ex är ute och diggar[][)] MVH Dson i Sandviken. Högste hönset på UBOPGE |
|
2003-11-04, 17:25 | #7 |
Medlem
|
Annars kan jag säga att jag ätit två veckors vardagar på Snabbt & Gott nere vid Resecentrum i våras, när jag praoade där.
Mson praoade för övrigt också där, men bara en vecka! Med vänliga hälsningar Pson |
2003-11-05, 23:47 | #10 |
Medlem
|
Alltså jag menar verkligen det jag skriver! Min mage vart paj pga det.
Ensidig kost för steril mat dåligt näringsvärde osv! Nu efter snart 4:a år börjar den återhämta sej! /Mats Tinnerholm Borlänge |
2003-11-05, 23:59 | #11 | |
Junior Member
|
Citat:
Därför så äter jag nästan aldrig fastfood (typ. Pizza, hamburgare) så att risken att bli fet / må illa av den ensidiga kosten är näst intill obefintlig. Lite synd att se att samhället mår sämre tackvare de amerikanska enorma hamburgerkedjorna. --- Mvh Cj <> www.aeger.net |
|
2003-11-06, 20:49 | #12 |
Medlem
|
Wille: precis, Den där illamående känslan efteråt!.. Usch!
Nästa gång ni ska käka pizza... prova att köpa en ost och skinksallad =) Det är en härlig mättnadskänsla de =) /Mats Tinnerholm Borlänge |
2003-11-06, 21:07 | #13 |
Medlem
|
Måste bara berätta.
Här om dagen, när jag jobbade natt blev jag hungrig. Gick in på pressbyrån och köpte kycklingsoppa. I Igelboda hade jag måltidsuppehåll. Värmde kycklingsoppan och blev en helt ny människa! Kryddig och god! Kvalite. Resten av kvällen flög jag genom tåget. Så gott var det! Jonas M. Bobjörk BTAB, Operatör, Åskogsbanan Jonas innehar rätten att ta svänglapp. Akta er! http://www.bobjork.se/download/msts/ |