![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Det verkar som om mitt nästa projekt innebär att jag måste försöka komma på hur man gör en animering i gmax. Finns det någon som råkar sitta på en bra länk eller liknande till en turorial i det ämnet så skulle jag bli jätteglad om jag fick ta del av den. Jag har sökt runt lite på nätet och hittat en som beskriver animationen av en järnvägsövergång. Jag skulle gärna vilja ha någon som visar hur man får ett objekt att röra sig i en riktning, i detta fallet uppåt, eftersom jag tänkte försöka mig på att göra min vagn lastbar i TRS2004. Många ord för en så kort fråga. [ ![]() god natt .... Mats |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Lokförare Sökes! | Dson | Virtuella Tågbolag | 4 | 2003-05-10 11:43 |
Tips sökes till Consist-Program | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-21 16:24 |
Panik! Hjälp sökes akut! Stort MSTS-Problem! | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-04-21 14:47 |
Midtown-Madness 2 (fungerande dragspelsbus sökes) | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-03-01 08:58 |