|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-11-30, 03:46 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
SJ Litt.F-1206
Hej
Har sökt på forumet om nedladdning av SJ Litt.F-1206 and Passenger wagon 1-2 class. Finns på Railserve.com jag klickar på ovanstående SJ Litt.F-1206 knappen och kommer till ebuzz nedladdningsida. Klickar på SJ Litt.F-1206 and Passenger wagon 1-2 class knappen för nedladdning. Då kommer det upp en sida att jag ska reg.för att kunna nedladda ett och annat,och vara inloggad. Jag har läst att andra också fått liknande meddelande. Fredrik,det är ingen brådska men kan du fixa så att jag och dom tomtenissarna kan ladda ner det där F-1206. mvh bengt |
|
2003-11-30, 10:03 | #2 |
Medlem
|
Ett av skälen till varför vi skall vara inloggade för att kunna ladda ned material (det vill säga att kunna skriva på detta forum) är om jag förstått det hela rätt att E-buzz vill ha koll på bandbredden och vad som laddas ned och att man inte skall göra direktlänkar på detta sätt.
Om du menar att du måste vara reggad på railserve för att kunna ladda ned sakerna så tror jag att det är av ungefär samma anledning. Läs mer på http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3134 angående 'vår' policy. /Pursche /Pursche SVTTL www.svttl.se |
2003-11-30, 12:09 | #3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
http://msts.e-buzz.net/forum/dl.asp?...itt-F.1206.zip
Länken ovanför borde fungera fint. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
2003-11-30, 13:20 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
HejPursche och Fredrik
Tack för länken till SJ Litt.F-1206 Jo har läst om det här i forumet,att man ska vara inloggad för att ladda ner något. Det stämmer också om Railserve,är reg. där. Fick en ide,låt mig tänka hmm. Loggar in på E-Buzz,klickar på Favoriter bläddrar ner till Railserve loggar in, dvs. klickar på det man vill ha tåg osv.osv. Men tack ännu en gång till er båda[8D] mvh bengt |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ånglok som liknar.... Litt.F ? | Hawk | Off-topic | 15 | 2002-07-16 01:01 |