![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Sedär, Snyggt. Jag har bara en 15 mil till den verkliga bron så det här är verkligen kul.
//P Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jättesnygga. Gillar speciellt den där lilla "bluppen" som sticker ut vid elstolparna. BRAVO.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Flotte broer! Og så passer de endda til køreledningen
![]() /Tom Vild med sporvogne - især Tvärbanan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
snygga...
kanske kan du använda annan modell av bro, t.ex. en hel valvbro eller så... annars kanske en bro med gångväg på sidan, eller med en körbana i stället för spår? kanske fyra spår också, och bro utan spår(så man kan lägga till växlar) /Leoj besök gärna: http://www.trainz.w3.to (snart i ny tappning ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Fyra spår skulle jag tycka vara trevligt. Men vill man ha växlar e det ju bara att dela bron. Eller?
Utan spår. Tja, varför inte. Då kan man ju få dom spår man vill. /Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Väldigt snygga broar, finns dom att ladda ner redan nu eller kommer ni att tal om när dom finns tillgängliga???'
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
STW-member
|
![]() Citat:
bro utan spår gör jag inte heller, för det blir transparensproblem om du lägger vanligt spår över, och växlar på broar är nog rätt ovanligt det med. vägbroar finns det ju redan för road, street, highway och tom-sa:s 16m väg Tomas ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
då har du bara att göra fler typer av broar kvar
![]() annars kanske en smalare variant, så kontaktlednigsstolparna verkligen hamnar där dem ska vara, och inte så de kan vara vart som helst. /Leoj besök gärna: http://www.trainz.w3.to (snart i ny tappning ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Jag efterlyste en lite speciell bro i en annan tråd för ett par månader sedan, det är en bro som även den ska finnas i Norrland utmed inlandsbanan(vet ej riktigt vart). Bron delas av väg och järnväg, rälsen går mitt i körbanan som jag tror är av trä. Vägskyddsanläggningarna finns på land vid brofästena där väg och järnväg delar på sig.
Det hade väl varit en kul och lite annorlunda bro!!! God jul förresten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Bygg den som ett vägskydd?
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Broar och Övergångar | Json | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2003-05-12 15:51 |
Har någon läst "våra broar -en kulturskatt" | MarcusF | Off-topic | 0 | 2002-07-10 12:35 |