![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Oct 2003
|
![]()
Har köpt ett Trainz 2004 som jag håller på att bekanta mej med, men jag undrar bla ang dessa lok och vagnar som finns att välja som favoriter, går dessa välja att köra i spelet i rutterna .Laddningstiden för tex nya rutter är trots registrering av mitt spel ganska långa, tyckte att det stod något om fria nerladdningar en viss tid, och trodde då att det var lite snabbare första tiden,och sedan normalt, men så är det kanske inte ? har ni några knep ?
MVH Pdsk Pdsk |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Alla lok och vagnar oavsett om man sätter dem som sina "favoriter" ska gå att placera ut på de färdiga rutter som finns eller om man bygger helt nya rutter.
När du är i Surveyor så väljer du den nedersta fliken och kan då välja alla de lok och vagnar som finns installerade. När du valt ett lok/vagn är det bara att trycka på ett spår så hamnar ditt valda lok/vagn på spåret. Precis som Tomas säger måste man gå in på "Planet Auran" och i din profil där aktivera "first class"-biljetten som då gör att du ska få snabbare nedladdning. Har du fler frågor är det bara att fråga på. ![]() ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: Oct 2003
|
![]()
Ok..... tack för era svar, jag börjar mer och mer förstå hur det funkar.
Det käns bara lite ovant eftersom jag bara syslat med mickrosoft TS tidigare. MVH PDSK Pdsk |
![]() |