![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Är det nån mer som har märkt att de blir vita fläckar, särskilt i bakgrunden. Eller är det nått fel på min dator? Hawk ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jeg kender ikke lige årsagen, men prøv at slå skygger til...
Det hjalp for mig. Med venlig hilsen: Tom Andresen Team Train-sim.dk |
![]() |
![]() |
#3 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Mvh Mikael R / http://marc.fateback.com ![]() C1-C15 Stockholms tunnelbanas stoltheter |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Ja visst har ja fått igång Trainz, nu har dom fula vita fläckarna också försvunnit. Tack så mycket för hjälpen, va skulle man göra utan detta "världens bästa forum" ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Mvh Mikael R / http://marc.fateback.com ![]() C1-C15 Stockholms tunnelbanas stoltheter |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Jap, ja slog på skuggur, så va problemet borta sen
![]() Rätt mysigt faktiskt Trainz, men ja fortsätter nog att bygga till msts, ja har ju äntligen blivit kompis med RE. Därmed inte sagt att Trainz på något vis är sämre, men man blir ju van att jobba med en editor. Som ja ser de, så är Trainz ett kul komplement till msts, men de slår aldrig msts grafiskt sett, de e min åsikt. MSTS är överlägset rent grafiskt. Detta är min uppfattning, men det är ju nu i början bara, ja är är helt enkelt inte van vid Trainz än. Som ja ser de, så är det lika stor skillnad mellan Trainz o MSTS som mellan........., msts är helt enkelt en "riktig" simulator, Trainz är som modelltåg, precis som de skall vara. ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Å, Ä & Ö. Konstiga tecken ibland. Varför? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-12-18 12:06 |
Varför funkar inte Paint shed? | sjonas | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-31 18:56 |
Varför blir det så här? | sjonas | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2003-07-06 20:58 |
Varför så snorkiga? | ivarjobbe | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-29 12:16 |
Varför blir det så?[Failed to load track database] | Mson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2002-07-08 00:00 |