![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej
Jag kunde tillslut installera KJm men efter det att jag hade använd den första gången så kan jag inte det längre. Den funkar bara med de delar som jag hade hunnit spara i "sparade rutter" Men jag kan inte välja linjen på huvud sidan för när jag gör det försvinner hela MTS och stängs ned är det någon som vet vad det kan vara för fel? Är det vanligt ? Jag har förökt att spara om i filen men det har inte hjälpt. Vore tacksam för tips och hjälp med detta. Sedan när jag skall lägga n nya svenska tåg så går de ej att aktivera beror det på attt jag har använt zipade filer? de är med dragkjedja och de är inte de andra mapparna. Har det någon betydelse? Jag har laddat ner y1 med goott resultat men när jag skulle ladda ner RC + 80 tals vagnar + rapid så gick det inte. Någon som vet något om detta? vore mycket tacksam för svar. Maila gärna till trogerjpetersson@hotmail.com Hej jag gillar tåg! |
![]() |
|