|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-27, 16:48 | #1 |
Member
Reg.datum: Oct 2003
|
kmj act ?
Hoj !
När jag dubbelklickar på instalationsfilen till kmjakten ( den senaste ) så står det som följer, This installed track databas for this route is version 315, the act is to version 314. Har nyligen instalerat om hela mts.tacksam för expertrådgivning i ärendet i fråga MVH PDSK Pdsk |
|
2004-01-27, 18:16 | #2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Hej!
Jag vet att man kan göra en "rebuild track database" i RE och det är nog det som inte stämmer! Aktiviteten är gjord för rebuild versoin nummer 314 men i kmj 3.1 så har Hawk gjort en rebuild igen och då har det blivit 315! Saken är en gissning som jag tror har med det att göra! Det ska dock ej påverka msts enligt andra!?[:I] Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
2004-01-27, 18:26 | #3 |
Member
Reg.datum: Oct 2003
|
Tack för svaret, jag gissade faktiskt att det skulle kunna bero på just det du nämner, tyvärr är mitt kunnande inte på topp.
MVH Pdsk Pdsk |