![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej jag ska läga up en detalj bild av et lok jag ska byga
![]() ![]() ![]() ni får ursäkta att bilden är teknad och stolarna är konstiga ('[8D]')('[8D]')('[8D]') ('[8D]')('[ ![]() ('[ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
|
![]()
Hej!
Det ska bli kul att se vilket lok du ska fixa bilden på, sen så tror jag du missuppfattat något med smilisarna? ![]() Klicka endast på de du vill ha och det blir en sådan smilie där! ![]() Inga ( ) ' ' "" behövs ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström Msts-akuten.com - värt ett besök! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
jag råkar ha problem med att läga in bilden men jag kan säja att den är snyg[?]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det är inte alls svårt att ladda upp bilder på forumet. Om man bara vill så...
Klicka på knappen "Upload an image attachment" och leta upp den bild som du har på ditt lok (under 100 Kb) och klicka på Upload. Efter att tag kommer en text att komma upp, denna skall du klistra in i ditt meddelande. Så syns bilden. Lycka till! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag kan säga att texten som Pson menade snarare kan kallas kod.
![]() EDIT: Inget illa menat Pson ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |