![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Fins det ingen photorialistikhyt till T44 [V][V][V]
för att jag vet hur den ser ut i lok 340 gc t44 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
den hytten som T44 har nu ser precis ut som i en riktig T44 så jag ser inget på den som skulle behövas ändra
![]() //MVH John E-buzz namn på Svensson är Average |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
jag vet igsakt hur den ser utt för att jag har kört dtee
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
faktis inte det saknas lite saker [:I][:I]
fast det jag körde var renoverat så det hade sol skyd och luftkonditionering och när man titar bakot så fins alla mätare där och raten allt förutom spaken som gör så att det åker framot ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
|
![]()
Hej!
Att man inte ser reglagen när man kollar bakåt i T44'ans fotorealistiska hytt beror på att de "nålar" och reglage som finns när man kollar framåt är ditsatta som lager ovanpå hyttens bakgrundsbild... Man kan i spelet ta en bild med Print Screen tangenten och ändra hytten manuellt men det är inte alltför lätt för en nybörjare! ![]() ![]() Man får nog använda något program och ändra i som kan använda lager nämligen, går ju med paint också men vilket jobb![xx(] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
|
![]()
tack
|
![]() |
![]() |