|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-02-29, 09:31 | #1 |
STW-member
|
Strängnäs Tåghobbymarknad 28/2
Lite bilder från Trainzmontern på Strängnäs Tåghobbymarknad vilken
arrangeras av ”RapidHO” - Strängnäs Modelltågförening. Medverkande Trainzdårar var Kenny, Lasse Stegelius, Tomas och Janne (som höll i kameran). Tomas och Lasse i full fart även om Lasse mest ser ut att fundera över vad han åt föregående kväll. Som ni ser har vi två Raildriver till vårt förfogande. Efter att för första gången ha provat på Raildriver kan jag bara säga som alla andra som provat på - köp en, det går inte att vara utan. Bilden är ett montage av två bilder, en tagen med blixt och en utan. Blixten "åt upp" (naturligtvis) det som visades på duken. Här står hugade spekulanter och dreglar över finesserna i Trainz och Kenny är i försäljartagen. En liten fråga bara, var är brudarna? Om någon har fler bilder att visa från tågmarknaden vore det trevligt att få se dem här, gärna i den här tråden. Jag missade bl.a. annat att få en bild på Robban och så fick jag ingen bild på mig själv, men det kan göra detsamma (surt sa räven om rönnbären). Jag fick ett par bilder av Robban "RapidH0" idag (2004-03-19) och lägger upp en av dem här. Här har vi Tomas till vänster, jag (Janne) till höger framför datorerna och så ser vi Lasse i förgrunden. Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Strängnäs 28:e februari | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2004-03-19 00:12 |
Trainz UTC demo 22:a februari i Strängnäs | Rc1166 | Off-topic | 5 | 2003-02-25 03:18 |