![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Hejsan på er..
Vet inte om jag postar det här på rätt ställe. Är ny här. [:0] Har precis köpt spelet. Kommer hem och ska installera.. Installationen frågar efter serial number.. VART hittar jag det? Är det möjligt att jag fått en dålig kopia? Jag har letat i cd-fodralet, bakom de båda skivorna, i handboken, men hittar det inte. HJÄLP!!! Tackar på förhand/ Åke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om det är den nordiska versionen du köpt (vilket du ser genom att det står "Nordic Softsales" på boxen) så ska det sitta en avlång klisteretikett på insidan av boxen.
Det har funnits ett antal boxar som tyvärr saknat dessa men enklast är att antingen kontakta affären där du köpte eller att direkt kontakta Nordic Softsales I denna tråd finns det mer info - http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8093 Återkom gärna om dina problem kvarstår! ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Kontaktade de på Nordic Softsales och fick ett supersnabbt svar.
![]() Stort tack både till dig och till dem på Nordic Softsales.. Det kallar jag service. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Får väl passa på att komma med lite positiv kritik också då...
![]() Instämmer helt. Jag hade samma problem när jag köpte TRS2004 efter nyårshelgen, med borttappad etikett, och jag fick dundersnabbt svar från Nordic Softsales. Mycket föredömligt! /rojo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ämne serial number | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-18 10:15 |
Aktivitet till Number One Tram Route | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-01-25 13:00 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
Number One Tram Route | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 66 | 2002-08-26 17:16 |
Noct - Number One City Transport | Kalle Lj | Virtuella Tågbolag | 0 | 2002-08-25 19:59 |