![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej!
Hur ska jag installera KMJ, jag har 3 readme, men det står inget om vart och hur man installerar i dom! Det står info om banan i alla! Hur installerar man? Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Flytta KMJ mappen till din routes mapp.
Antagligen "Program\MicroSoft Games\Trainsimulator\Routes" f.ö så borde det vara en .exe fil![ ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om det är den superkomprimerade KMJ, så är det inte en exe-fil.
Flytta: KMJ-route-v3 mappen till: ROUTES mappen i MSTS bara. Tänk på att du inte får med tågen som behövs till dom två aktiviteterna.... För att få dom tågen behövs KMJ version 3.0 och den är en exe-fil, som man klickar på, så installeras allt! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
om jag har förstått rätt så ska jag lägga hela zippfilen i Routemappen
Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nej, du ska först packa upp den, sen klippa ut KMJ-3 mappen, som ligger i KMJ-3 Superkomprimerade mappen. Sen lägga in den i ROUTES mappen i Trainsimulator. Tag bort den gamla KMJ-3 om du har den installerad.
MvH. Mson ![]() http://tagbilder.no-ip.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Okej, då förstår jag hur jag ska göra!
Tackar!! ![]() ![]() Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med Installation | Erik.H | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-08-11 19:53 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 20:38 |
Installation av ma - ett oöverstigeligt problem? | bexkman | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-03-19 23:17 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |