![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hejsan! Detta är min nya digitalkamera
Digitalkamera, Olympus Camedia C-460 Zoom. 4,0 megapixlar samt 3x optisk och 4x digital zoom. Super macro läge med närgräns på 7 cm. Inbyggd blixt med 4 funktioner bl.a. röda-ögon-reduktion, 1,8" färg-TFT LCD. 5st motivprogram med skräddarsydda inställningar. Möjlighet att spela in filmsekvenser i storleken max. 320x240 pixlar med ljud. Lev. med programvara (engelsk) på CD, USB-kablage, AV-kablage, bärrem, 16 MB xD minneskort samt 2 st R6-batterier. Kräver Windows 98SE eller senare. Storlek 108x57,5x36,5 mm. Ni får kolla på senare bilder! Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Kul att du har en ny kamera!! Jag hoppas att du har köpt uppladdningsbara batterier och ett större minneskort... annars duger inte kameran särskilt länge.
![]() /Viktor ![]() VD på NER http://www.northeuropeanrailroad.tk/ http://fire.prohosting.com/ss1624/train/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Helt riktigt Viktor!
Batterier: jag köpte nya för några veckor sedan och satsade på 2350 mAH - stor skillnad mot de gamla 1700 mAH och väl värda merpriset! wilburt [8D] Dogs are never inhuman.. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 21:52 |
Från digitalkamera till MSTS | Totte | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-08-03 12:04 |
Nu har jag äntligen en digitalkamera :o) | Trigger | Off-topic | 8 | 2002-06-15 23:31 |