![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Många av oss hade trott att SP2 skulle komma före påsk, men det verkar ha hängt upp sig. Vet någon "välinformerad" betatestare varför, och i såfall, är vederbörande tillåten att tala om varför? Det tycks ha släppts en hel del info om SP2 på "nätet". Kan vi få veta när SP2 släpps? Många hade väl hoppats på en GLAD påsk, men vi får väl gå i kyrkan och sukta som vanligt antar jag!
LAn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Kyrkan är nog ett bättre ställe för att tro, ja. Själv trodde jag ingenting och hade inte ens tankarna på att det skulle komma något SP2 till påsk. Då blir man inte besviken heller.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Du är nog en sann pessimist! Tyvärr har jag inte Din läggning utan går ständigt omkring och irriterar mig över att utlovade servicepackar inte kommer i tid. Skall sluta med det! kommer att tänka på Alf Henrikssons berömda aforism: "Hänger Du upp Dig på ting som är små, så är Du väl inte större än så!" Tack rojo75, jag tror Du lärde mig nåt med Ditt inlägg! LAn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Varför tyckte Auran det? De har ju själva lancerat SP2, och dessutom relativt högljutt. Du är ju själv betatestare, vad tycker Du? Jag tycker TSR2004 börjar närma sig kvaliteter och funktioner som gör tågsimulering till något mycket spännande. Vad många av oss väntat på är väl fungerande passagerartrafik, godstrafiken är relativt väl täckt i SP1. Är det möjligen så att Auran har ställt siktet väl högt? (se inlägg om "the future of Trainz"). De flesta av oss har inget intresse av att dra in "Tyccon"-liknande aspekter på tågsimulering! En eloge till Dig, Fredrik, för ditt stora engagemang, tack! LAn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Varför drar du in det som står på sidan "The future of Trainz" i diskutionen om SP 2 för TRS 2004, det kommer ju att vara 2 helt olika spel, och dessutom vad har du för bevis att dom flesta Trainz-spelare inte är intresserade av Tycoon-liknande spel?? //Bengt L. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Var det något allvarligt enligt er betatestare?
TFL |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har inte hängt med i alla turer men var har Auran talat om att SP2 skulle komma innan påsken?
Det jag läst som sagts är att SP2 kommer när det är klart och Auran själv är nöjda med det. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Det är snarare så att beta testarna vill ha mer fixat än Auran vill
![]() /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kommer lämna forumet.... | DJ Clinton | Off-topic | 10 | 2004-07-22 21:28 |
NTB.....kommer INTE att öppna DANMARK | alaska | Virtuella Tågbolag | 28 | 2004-05-01 12:13 |
Greg Lane om Trainz framtid! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-02-09 11:47 |
Öppet brev från Aurans VD Greg Lane | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-11-08 21:56 |
Downloads. Kommer bara in på El/Diesellok. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-05-01 20:50 |