![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Har tyvärr ingen tid att spela det, så jag säljer spelet, orginal förpackning + manual och båda skivorna, allt i nyskick. 200 kronor inklusive frakt. Meddela mig på maelmoor@hotmail.com, först till kvarn...
![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
...Vilket gör att användaren som eventuellt köper spelet inte får någon som hellst tillgång till allt matrial från så kallade Download Station, vilket är en hel del...
Man kan inte heller uppdatera spelet med Service Packs då man åxå då måste vara reggad hos Auran, vilket som Tomas skriver, inte går... Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokförare
|
![]() Citat:
Mvh//Christoffer...Nu är det inte lång tid kvar! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Varför skulle det inte gå ? Jag har aldrig registrerat mig hos Auran eller Download Station så kanske borde man inte kasta skit innnan man har fakta, eller hur ?
![]() ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
Kasta skit? Tomas kommentar var helt riktig. Du är nog den ende som INTE reggat sig hos Auran och därmed missat en massa godbitar. Och nu är ju det problemet löst. Vem som helt kan nu köpa ditt gamla UTC. Varför nu någon skulle vilja göra det när TRS2004 finns att tillgå övergår mitt förstånd
![]() ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Nåväl nu ska jag inte blåsa upp det här men man bör nog inte anta om man inte vet, köper du en bil och den har en skada så bör det stå "på höger framdörr finns en mindre repa" men låt oss säga att den är i bra skick så skriver man väl inte "på höger framdörr finns inga skador". Hade jag registrerat mig så skulle det givetvis ha framgått utav min text.
Jag förstår att din tanke var god men att fläka ut sig "köp det inte" utan att ha någon vetskap är lite trist. ![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Varför måste man registrera sig? ![]() Förutsätts? [8] Jag äger en hel del olika originalspel, men har inte registrerat något av dem - de fungerar bra iallafall... [} ![]() Vad nedladdning anbelangar - finns inte behovet så... [} ![]() ![]() ![]() Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
De flesta spel kräver inte registrering för att kunna tanka hem andra saker till spelet.
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 19:40 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 11:07 |
Screenshots från Ultimate Trainz (beta) | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2002-09-26 19:58 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |
Pang-nyheter om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-10-13 20:23 |