![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hej
Har fått ett allvarligt problem med min MSTS. När jag startar programmet från skrivbordet så går det fram till filmens start, avbryter den och indikatorn startar. Indikatorn löper fram till två tredjedelar då den stannar och blir stående i ca 15-20 sek, därefter kommer det upp en felruta där den vill skicka iväg en felfil till MS. Enda fellösningen som jag själv har hittat hittils är ominstalation av programmet. En misstanke från min sida kan vara att Kaperski Antivirus kan ligga bakom detta fel. Jag har vid varje tillfälle efter ominstallationen kört KMJ routen och därefter har detta inträffat. Har någon annan drabbats? Har någon en lösning på problemet. Hälsningar Andreas "Cargo operational manager" Engelmartin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det kan vara fel på routemappen, någon oordning eller nån mapp som fattas i routemappen. Kolla och jämför mapparna med orginalrutterna. Hoppas att det löser upp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Är problemet löst? [?] |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Har inte hunnit testa ännu. Svar kommer till helgen då man har tid att testa..
Återkommer Ha det bra Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Efter idogt testande och jämförande så blev det till sist en total ominstallation av allting. Så nu får man börja om från början och köra.
|
![]() |
![]() |