![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Msts-akuten har glädjen att presentera: Train Sim Modeler guide som ska hjälpa alla byggare att få fram sina objekt från ritbordet till msts! ![]() Det är endast del 1 som är klar och den är beräknad att läggas upp under nästa vecka! ![]() Jag skulle vilja att någon/några TSM kunniga personer testar att bygga det objekt jag gjort guide om för att se om den är bra gjord!(nybörjare som proffs, alla går bra![ ![]() Kontakta mig på min msn helst... ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Detta är kanon!!!!!
Något jag velat ha länge. Nu kanske man äntligen kan komma igång och bygga objekt!? Jag kommer absolut testa dina guider.... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vill bara säga att jag fått Olis TSM guiden och den ser mycket bra ut!
Han har skrivit enkelt, förklarar bra och bilderna hjälper till att få en att förstå, hur man gör.... En som hoppas på fler guider av Olis och att fler ger sig på TSM nu. ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Håller med föregående skribent. jag kommer ochså att testa denna för att se om det fungerar och om man blir lite klokare, men jag har fortfarande inte fått svar vad nuffrorna skall vara i Properties??? Är det avståndet eller vad betyder det? Man kan ju ändra de siffrorna i de fälten. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
... Väntar jag också på en TSM guide då jag är ganska ny på'n...
![]() Har förvisso lärt mig att TSM inte fungerar korrekt [V] om man vill konfigurera objekt med LOD (Level Of Detail) innehållande delar som är transparenta. Kanske nån vet? Jag vet inte om denna länk har varit uppe här tidigare men den kanske kan hjälpa till om man vill ha lite hjälp med MSTS. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jovisst har den varit uppe, kommer bara inte ihåg var jag har sett den[8] Men jag kan ochså ha fel...Men även om den har varit uppe så tål den att komma upp igen eftersom det är en bra sida, jag själv har lärt mig en hel del på den sidan..Så ett gott råd om man vill lära sej något om TSM innan den svenske har kommit upp är att kolla denna länk.. MVH Kenneth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
|
![]()
Hej!
Jag är ledsen att det dröjer! Dels så har jag väl inte gjort så mycket på det som jag upptäckt eller fått reda på är dummt formulerat och liknande! ![]() ![]() Sen så tjatar vår lokala bredbandsleverantör om att vi ska få bredband ena dagen och andra så går det inte! ![]() MEN NU SKA jag fortsätta göra klart guiden! ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSTS akuten? | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 26 | 2004-01-11 19:24 |
MSTS AKUTEN | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-01-07 23:58 |
Msts-Akuten presenterar msts guide som gör att.... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-12-06 22:28 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 20:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 21:21 |