![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hittade just ett svenskt företag som gör tillbehör till datorer i trä.
![]() Jag pratade nyss med dom och dom har precis släppt ett tangentbord med å, ä och ö på. Själv gillar jag trä och skall garanterat köpa tangentbordet och förmodligen även en mus också! Först måste jag dock välja träslag... [8D] Tangentborden ligger på ca 550kr, mus med sladd ca 370 och trådlös mus ca 745kr. Lite dyrare men klart läckrare än plast tycker jag! Här finns företaget och bilder: Swedx.com ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jo, det kan man säga! Detta är iallafall det läckraste trächattit som jag har skådat!
_____________________ Kalle |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
http://galleri.sweclockers.com/galle...chassi_id=2732
Detta e definitivt snyggaste trächassit mitt öga skådat på länge ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur många monitorer kör ni tågsim på? | Mazz | Off-topic | 9 | 2003-07-11 17:24 |