![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tipsar om programmet "Vem förådde Anne Frank".
Det börjar klockan 21.00 på Discovery Channel ikväll. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Mitt tips är att titta på Discovery så ofta man hinner, jäkligt bra program, allt från andra världskriget, reseprogram till "underhållning" såsom Thunder Races och Scrapheap Challenge.
![]() Jonte |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Sedan min hembyggda dekoder bestämde sig för att förvandlas till Magisk Rök, så är det väl den enda kanalen man verkligen saknar.
Robban (edit : skriv inte när du sover) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har Discovery mix och dom stänger sändningarna kl. 01.00 varje kväll/natt (även om det är mitt i ett program!).
Igår natt fick jag t.ex. inte se klart Extrema maskiner: Metall monster, som handlade om ånglok p.g.a. detta. Man tycker dom kunde låta programmen få sluta innan dom slutar med sändningen.... Nåja, man får hoppas det går igen på en bättre tid! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() M.V.H Nicke! |
|
![]() |
![]() |