![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag undrar när lokkalles Y1 1314 kommer ut på stws tilläggsskiva till trs 2004 Hälsningar leonard.
Jag undrar hur lokkalle gjorde sin Y1 1314. Jag undrar om han ge tips på hur man kan göra en sån Y1 till trs 2004. Och till slut undrar jag var man kan köpa trainz paintshed. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Paintshed kan du tanke hem på Auran station
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Hej Ifredags försökte jag att tanka hem Trainz paint shed men det gick inte hur gör jag då?
Ska man klicka på download australien server eller? Hälsningar leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Några svar till Leonard.
Lokkalle har gjort sin Y1 i ett program som heter gmax. Gmax är ett avancerat 3D-program som kräver stor datakunskap för att kunna hantera. Det finns dock en del guider här på forumet om du t.ex söker på gmax Paintshed kan du ladda ner här (gratis) - http://files.auran.com/TRS2004/downl...tShedSetup.zip Sedan har jag en fråga varför du hela tiden frågar om Y1... varför använder du inte de (2) Y1 som finns i spelet, vad är det för fel på dem? ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag undrar hur lång tid det tar att ladda Http://files.auran.com/trs2004/downl...tshedsetup.zip.
Hälsningar Leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Kan nog gissa på en kvart, fjorton dar typ.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |
Fråga ang. ljudet till övergångarna | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-11-07 22:12 |
Fråga till Fredrik... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-04-17 12:40 |