![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Hur kommer jag åt filerna för att ladda hem dem?
Det enda jag ser på startsidan är de tio senaste filerna och här på forumet hittar jag inget. Tacksam för hjälp. nice guy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Tack för väldigt snabbt svar. Tror aldrig jag har besökt ett forum som man får svar inom några sekunder på förr. Såg i ett tidigare tråd att microsoft inte tänker släppa 2:an nu till min stora besvikelse. Är det ingen som är bra på att skriva protestbrev till dem som antagligen vi alla kan skicka varsitt eller att alla skriver under så skickar man ett till dem så att de ser att folk vill ha 2:an i handeln.
Tack igen för ett snabbt svar. nice guy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tyvärr så har Microsoft bestämt sig för att de inte ska syssla med tågsimulering då det tydligen inte gav den avkastning de kräver på projekt.
Däremot finns det spännande läsning om MSTS2 och en ev. ny simulator här - http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9269 ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
downloads | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-04-10 22:47 |
Ny downloads! | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-01-28 13:53 |
Downloads | goran | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2002-12-15 22:05 |
Downloads. Kommer bara in på El/Diesellok. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-05-01 20:50 |