![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Sitter här med en stor Trains-mapp som jag vill ändra till koppeltypen automatic. Finns det nåt bra program så man slipper öppna varje engfil med wordpad?
Det kan juh vara rätt skönt att få det gå fortare, rätt drygt o sitta o öppna runt 70 engfiler med wordpad[:I][ ![]() EDIT: Stavfel[ ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag vet faktiskt inte om det finns något program som ändrar automatiskt i eng-filer.
Själv använder jag alltid klipp och klistra, Ctrl+C samt Ctrl+V, då jag tycker det går fortare. ![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Dson,
Programmet Engmod 2.0 finns på trainsim.com under "utilities". Du kan ändra flera wag eller eng-filer samtidigt. Mycket praktiskt! mvh Patrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hur stort är det? Inte medlem på train-sim.com MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Dson
![]() Engmod size 2110kb kan man ladda ner från www.railserve.com men först ska man reg. sig innan man kan ladda ner något. Det är gratis. ![]() Det finnes TSUNpack-fix och många andra program. Ovanstående program finnes på avd. Utilities. Lättare att ladda ner från ovanstående adress än t.ex www.trainsim.com. Önskar samtliga som läser det här en Trevlig Helg ![]() Mvh bengt |
![]() |
![]() |