![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
[8)][:0][8)][:0][8)][:0][8)]
För alla som bor i krokarna - eller har vägarna förbi Karlskrona. [8D][8D] [8)][8)] Kolla länken;[8)][8)] http://www.ubatsvapnet100.com/ [8D] Ubåtsvapnet firar 100 år i år, under denna helgen.[ ![]() På Lördag 22/5 är det Allmänhetens Marindag, med öppen Marinbas och möjlighet att besöka Kockums varv som ligger granne med basen.[ ![]() [8D][8D] Radiostyrda ubåtar i Simhallen invid busstorget.[ ![]() ![]() Allt gratis inträde! ![]() ![]() Välkomna. Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Edit: Fixat nu så jag kommer upp på Lördag!
SubTrain: Vet du om bore ska gå turer ut till Kungsholmen också? //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Moving Steel on Land and Under Water |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Riktigt trevlig dag var det idag!!
Fasen vad tuffa dom små ubåtarna var du höll på med.. [ ![]() //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Dessvärre var jag oftast upptagen med mikrofonen i simhallen, så jag hann inte hälsa på dig...
...men jag hann med ett par rundor med min egen ändå. Hann du med att hälsa på dina 'kollegor' tillhöriga blekinge SVK? Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jodå träffade några ifrån Blekingeflottiljen..
Samt några av mina befäll där. //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fredrikskyrkan och Tyska kyrkan i Karlskrona | Bengtel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-11-13 15:06 |
Karlskrona spårvagn | Jonsson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-03 19:18 |
Nån som har bilder på karlskrona? =) | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 18 | 2003-03-03 19:29 |
Karlskrona stads spårväg till msts (Kanske) | Jonsson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-29 10:50 |