|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-05-20, 18:55 | #1 |
Medlem
|
Aktiviteter
Som sagts tidigare så har jag ett antal aktiviteter (ca 75 st ) som nästan är klara. nästan betyder att tåget rullar från start till slut enligt tidtabellen som finns i kontraktet. Det som fattas är AI-tåg, utlagda consist och lite text.
Nu har äntligen den första av dessa aktiviteter släppts efter hjälp av Alaska. Ni hittar den på www.svttl.se länken 'Aktiviteter' och fliken '2004'. Det är ett godståg på VHJ. Jag har försökt gjort det enkelt att visa vilka paket som måste finnas i datorn för att kunna köra aktiviteten. Ni får vara domare och tala om hur jag lyckades... Fler aktiviteter kommer... Om någon annan vill hjälpa till så finns det som sagt aktiviteter att jobba med. 5000 Vkr i ekonomin för varje aktivitet som släpps från SVTTL. M v h /Pursche www.svttl.se |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktiviteter på Suköping Lokaltrafik | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-12 23:24 |
Aktiviteter till KMJ | Robert Sand | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-10-29 15:27 |
Problem med JBJs aktiviteter | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-05-31 16:44 |
Stora nyheter om SP3 - Aktiviteter i Trainz! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2002-04-12 10:07 |
Finns det aktiviteter i Trainz? | Daniel R | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-02-06 12:17 |