|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-06-14, 01:09 | #1 |
Nydligen medlem
|
Låsta bromsar
Nu när jag äntligen blev sugen på att spela MSTS igen så vill det säga inte riktigt. Bromsarna går varken att applicera eller släppa, det händer absolut ingenting när man trycker på knapparna. En annan konstig sak är också att när man trycker för att ta ner pantografen så sänks den en liten bit och åker sen upp igen.
Det är precis som om jag haft t.ex. en handkontroll som stört spelet men nu har jag inte det och inte någon sån installerad heller. Är det någon som känner till en lösning till detta? |
|
2004-06-23, 01:38 | #2 |
Medlem
|
det låter som om du har dom enkla instälningarna på spelet.
det kan du ändra under options i spelet. |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bromsar | Erik.H | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-04-21 09:13 |
AArgg, vad är det för bromsar som T44 har???!;);) | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-06-26 22:11 |
Bättre bromsar på X10 | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-04 15:12 |