![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Här kommer några bilder från idag, då två Y1
![]() ![]() ![]() ![]() Här ankommer Y1 1352 "Pär Lagerkvist" från Nässjö ![]() Här står båda Y1 ![]() Kommentera gärna ![]() P.S BIld från tåget från hultsfred kommer. D.S M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Fina bilder..du ser ut att ha en bra kamera!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Den här gången vart det bra färger!
MvH. Mson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Bara jag som tycker att det börjar lite lite jobbigt med alla dessa bilder på Y1 hela tiden? Nej, ta dig in till Nässjö och fota lite riktiga tåg istället! [8D]
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej
Håller faktiskt med Pson om att det börjar bli lite tjatigt med alla dessa Y1'or så gör som Pson sa att ta dig ut till nån riktig station och fota andra tåg ![]() ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Du säger att du ofta är vid Nässjö station? Varför inte passa på att fota där?!? Det skulle vara roligare att se sånna bilder som omväxling av Y1orna i trakten där du bor.
MvH. Mson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jo, kanske det, men jag gillar Y1
![]() M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
/Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
vfp420b.
För min del tycker jag att det bara är roligt att få se lite bilder från andra ställen. Som dessa bilder från lite mindre stationer. Betyder mycket mer för mig än själva motivet direkt. Om det är en Y1:a eller X2:a spelar ingen större roll, man kommer inte direkt ofta ut på sådana här småställen själv. Så själv tycker jag att det bara är roligt. Gärna lite mer bilder runt dessa småstationer av omgivningen som stationshus, banvallen (som 1353 står vid) där man ser hur igenväxt spåret är. Gamla lastkajer m.m. Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Okej Bengan.
![]() Ni andra: Det kanske blir tjatigt, men jag gillar Y1 ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Gillar du Y1 ![]() Kan ju hoppa över tråden. Det är ju fritt val att titta på dom och vill man inte titta på dom, så kan man ta en titt runt om på omgivningen på dessa småstationer. Finns i regel alltid någon smådetalj som dyker upp som man senare kan använda vid banbygge. Vore därför också kul med bilder runt omkring dessa småstationer. Bengan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Precis.[
![]() Om jag laddar upp fler bilder på t. ex Y1 ![]() ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ja ta kort på vad du vill låt inte massa andra bestäma över dig.okay okay ehh
|
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]()
Snygga bilder vfp420b[8D]
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Y1 1275 passerar strax utanför Mariannelund [Bild] | vfp420b | Tågbilder | 5 | 2005-02-27 15:41 |
Y31 i Mariannelund ikväll | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-08-26 17:02 |
Lite bilder från Mariannelund | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-06-16 11:59 |
Y1 1314 och Y1 1334 i Mariannelund | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-06-05 05:21 |