![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
För MSTS och nu när det är sommarlov så har jag tid åxå.. För närvarande hållar jag och Zzarr på med lite nya saker.. Bland annat en ny rutt, en bromssko och lite mer saker
![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Kul att du har fått upp intresset igen...Jag har själv legat lite lågt med min rutt ett tag. Jag har fått en skada som gör att jag inte kan sitta vid datorn den tid som jag skulle vilja göra.[B)] Men förhoppningsvis så skall det snart vara läkt igen...Men den tiden jag sitter här ägnar jag mycket åt TSM och lite ruttbygge, men det går inte med racerfart precis...Det kanske finns folk som undrar varför det aldrig kommer bilder....Nu har ni fått svaret..Jag bygger när jag kan och det får ta den tid det tar.... MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|