![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Det har framkommit ett rykte om att ett nytt SVTTL skulle starta, men i annat namn.
Det har också sagts att jag skulle vara den som skulle göra detta. Nu är det så här att den som sprider dessa rykten har inte en aning om vad det handlar om, utan håller på med kvalifiserad skitsnack. För ett antal veckor sedan så var det några stycken som var väldigt less på det som hände i den virituella världen. Mest på skoj, så kom det in på detta och det var flera än dom två som rycktesspridaren har nämt. Detta kom upp och föll lika snabbt igen, för ingen kan väll ta miste på hur mycket jobb som Pursche lägger ner på SVTTL. Tror inte att någon är beredd att lägga ner så mycket jobb som han. Alltså det var löst prat om detta i ett par dagar. Sen tycker jag att den som sprider sånna här rykten bör ta reda på lite fakta innan man öppnar munnen. Men det är ju inte första gången detta händer och är troligen inte den sista. Det skulle inte vara mer än rätt, att denne person bad dom utpekade om ursäkt för vad som sagts, och att i fortsättningen ta reda på fakta innan man säger nått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag får väl då ta och erkänna.
Jag känner mig träffad, jag uppfattade det som att du ville starta ett nytt SVTTL, emid uppstartadet av MSN Gruppen "Virtuellt". Det finns även ett medelande som lyder: "Har funderingar på att starta ett nytt SVTTL. Men naturligtvis ska det heta nått annat. Lämna här era synpungkter på vad som skulle vara bra." Skrivet av "alaska" Adressen till gruppen: http://groups.msn.com/Virituellt Jag uppfattade dte som att du hade planer på att verkligen starta ett nytt SVTTL. Men du kanske redan har gett upp de planerna? Isåfall ber jag om ursäkt. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Så uppfattade jag det också när jag fick en inbjudan om att vara med i klubben. Men jag tackade nej för jag tyckte det var oschyst mot Pursche som hade lagt ner så mycket arbete med SVTTL.
/Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |