| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Medlem 

| 

"Klockan slår klockan slår djurgården gjorde mål" 

Var på derby idag. Hammarby-Djurgården... Djurgården vann självklart med 2-1. På vägen dit var det trångt i Tunnelbanan. EWn polis vid varje dörr. Vid den jag stod vid var det en kvinnlig, men tuff polis. Hon kom, busvisslade i en minut tills alla tystnat, sen talade hon om "Inget hoppande i tåget" (Alla hoppade och sjöng sånger). Sen tog hon alla ölburkar och kastade ut på platytformen, tog en cigarett och slängde åt ett annat håll (släckt). Poliser precis överallt i Solna. Men så skall det vara. drag på Norra stå som vanligt. Slut på Derby-extra. Jonas M. Bobjörk ![]() "Jag går ensam genom parken, och hatar mina steg. Jag är kall och blöt i själen, av regnet som öser ner." http://www.bobjork.nu/download/msts/  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#2 | 
| 

Senior Member 

Reg.datum: Dec 2001 

| 

det ska va bois,inget annat.inte för jag har nån koll men än då =) 

stefan  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#3 | 
| 

Senior Member 

| 

det ska va mff.. ogillar egentligen svensk fotboll. 

| 
| 
		 | 

![]()  | 

| 

| 

Liknande ämnen
		 | 
	||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Extra Extra!! ScaleRail Dynamic Track Utility | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-11-22 22:15 |