Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-07-16, 13:04   #1
Apelsin
Junior Member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Lund, , Sweden.
Inlägg: 24
Standard forum iconer

Vill bara påpeka att den lilla lila mapp-iconen till höger om respektive ämne kanske är olyckligt vald eftersom det i beskrivningen av de olika iconerna framgår att den skall tolkas som om det kommit nya inlägg i ämnet.

I och för sig så kan jag väl tycka att den vänstra iconen är väl så tydlig och att detta inlägg kanske är på snudd till hårklyverier, men å andra sidan vet man aldrig vad folk stör sig på och kan man rensa bort källor till missuppfattningar så minskar man förhoppningsvis denn typen av störningar.

Lösning på problemet, enligt mitt tycke och smak, vore att förse den icon som syns till höger om respektive ämne med något som särskiljer den från de iconer som syns till vänster om respektive ämne. Kanske en liten stjärna i hörnet som i windows? Kanske något annat?

Nu är lunchen över. Dags att återgå till mina källardomäner.
Apelsin besöker inte forumet just nu  
Gammal 2002-07-16, 13:05   #2
Apelsin
Junior Member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Lund, , Sweden.
Inlägg: 24
Standard

Ah! Nu ser jag att den faktiskt har en liten stjärna. Fast den är så gul så att den flyter ihop med bakgrunden.

My misstake.

--
hils
Anders
Apelsin besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
På gång med nytt forum Fredrik Off-topic 22 2005-03-26 12:04
Varför är Aurans Forum aktivare än detta?! lan Trainz - Allmänt om Trainz 8 2003-10-04 16:27
Nytt SVENSKT Forum för 3ds max och Gmax-anv. LokKalle 3D-design - Trainz 0 2003-06-24 23:00
Nytt forum på train-sim.com Mazz MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2003-05-12 23:33
Ett forum bättre än flera..... swedtrain Trainz - Allmänt om Trainz 2 2002-01-08 09:08



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:40.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009