![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag har problem med mitt user id i content dispatcher filen.
Jag vet ej vad jag har för id har kollat på auran men hittar inget där. (Behöver hjälp med detta) Med vänliga hälsningar Leonard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Hej Leonard, ska se om jag kan hjälpa till.
1. Surfa till www.auran.com. 2. Klicka på länken Planet Auran. Länken finns längst uppe på sidan, den andra länken från vänster. 3. Planet Auran kommer att öppnas i ett nytt fönster. Förhoppningsvis slipper du logga in, annars så gör du det. 4. Efter att du är inloggad så visas en meny på vänstra sidan. Näst sista länken heter Your User ID. Klicka på den. 5. Då du klickat på den länken kommer ditt användarnamn samt ditt user id att visas på den högra sidan. ![]() //John |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Content dispacher | JohanV | 3D-design - Trainz | 2 | 2005-01-30 09:56 |
ämne kuid. | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2005-01-14 14:37 |
Content Creation Art Source | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-07-30 20:07 |
Någon som kan hjälpa mig om Content Dispatcher ? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 8 | 2003-05-27 17:27 |