![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Häromdagen fick jag ett tips om ett 'skal' till InternetExplorer:
http://www.crazybrowser.com/ Kostar inget och är toppen.Om du plockar hem den (ca 700 kb), så glöm inte att även ladda ner den svenska språkfilen. wil PS till PSON: Förvånansvärt på min ära. Jag har inte märkt att det skulle finnas någon reklam på Crazy. Tvärtom - så spärrar det pop-ups som Rankoon skriver. Försök igen - du ångrar det knappast. Edited by - wilburt on 18 July 2002 18:46:17 |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag tog en titt på Screenshotsen men det verkar ju vara en massa reklam för den där hemsidan på "skalet" så jag avvaktar tror jag. Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hallå alla train lovers.
jag har testat crazybrowser och kan varmt rekommendera den. Vi har börjat att använda den på jobbet, och där behöver man ett antal sidor öppna samtidigt med felanmälningar och reservdelsnummer och annat smått & gott. Och med denna browser så behöver man bara ha en browser öppen,men i den så har man olika flikar med dom olika sidorna på plus att man har ett popup filter, som blockerar oönskade popup och annat trams. Så ta och prova,ni kommer inte bli besvikna. PS. Jag har inte sett någon reklam på skalet. /Rankoon ![]() Edited by - Rankoon on 18 July 2002 14:36:37 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tips på rutt | DV12 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-02-26 15:57 |
Tips om ritningar | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 23 | 2003-06-01 16:25 |
Tips om bus. | Bengan | Off-topic | 3 | 2003-01-24 02:51 |
Lite tips och tricks under SP3 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-07-10 10:44 |
Tips till en kille som precis har köpt Trainz | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2002-05-15 15:51 |