![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hejsan ! Hur grundar jag ett nytt bolag ? Och är det något särskilt "fack" eller "förbund" man kan lämpa sig vara med i ?
Hjälp tack ! Vad som krävs. Och som jag ska göra. EDIT: För ifall jag inte kan få anställning hos något bolag som trafikerar i Norrland så startar jag ett eget.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Enkelt! Använd fantasin och surfa in på www.svttl.se för mer information om hur du gör och vad SVTTL är för något.
Vad som krävs är väl egentligen bara att du har MSTS och någon svensk rutt exvis: KMJ, JBJ eller VHJ eller NEJ. KMJ skulle jag nog föredra om du skall köra i Norrland ![]() Du hittar rutterna dels här på Svenska 3D-tåg eller hos www.banbyggarna.com Själv är jag VD för ett spårvägsbolag, men vi kvalar inte in på SVTTL eftersom vi dels har så låg hastighet på våra tåg, dels inte har någon godstrafik eller passagerarnatal för att tjäna pengar på. Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" ![]() VD för USB |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Okej. Jag tackar för hjälpen !
tror jag :P Kanske lite mer exakt tack ? http://w1.422.telia.com/~u42242876/ Nuvarande VD NJT |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Man bör behärska Activity Editor i MSTS om man skall göra egna aktiviteter...
www.msts-akuten.com har mycket bra guider om hur man gör egna aktiviteter. Länkar till andra virtuella bolag hittar du om du tittar bland de andra trådarna i denna forumdel. Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" ![]() VD för USB |
![]() |
![]() |
#6 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hm? Om han vill köra i Norrland ska han nog välja JBJ i så fall. KMJ är mer åt västra stambananstuk..ungefär.
EDIT; Du kan annars ta anställning hos oss och köra godståg på alla rutterna. Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" ![]() VD för USB |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Skånsk användare
|
![]()
Det är ju lite skillnad på det kanske, men ser man på landskapet passar JBJ väldigt mycket bättre än KMJ, då det norrlänska landskapet inte är speciellt platt antar jag?
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Då jag tycker att jag inte skulle kunna hålla dem krav och mått som krävs för eget företag så funderar jag på att lägga ner hela idén med nytt och säka anställning isåfall ..
Tack ändå ! http://w1.422.telia.com/~u42242876/ Nuvarande VD NJT |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
Erik Götborg, VD för RTS Trafik RTS Trafik AB Norra Hamnen 10 254 36 Dunholmen Telefon; 0437-231129 E-post; rts@svttl.se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Tjenare har varit borta ett tag men nu dom sista veckorna har jag börjat köra MSTS och det ovre inte fel att ha något så att säga jobb.
Det vor mkt intressa ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Junior Member
|
![]()
Jag är ganska intresserad jag med.. Vi får se. . Ska tänka över det ;P
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På gång med nytt forum | Fredrik | Off-topic | 22 | 2005-03-26 13:04 |
Nytt bolag vill komma igång | alaska | Virtuella Tågbolag | 6 | 2004-03-17 07:57 |
Nytt bolag? | Pson | Virtuella Tågbolag | 19 | 2004-02-28 03:42 |
nytt VA | Putte | Virtuella Tågbolag | 3 | 2003-04-20 19:08 |
Nytt tågbolag: Snabbtågen AB | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-06-27 17:11 |