![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Ja var är original softwaren billigast att inhandla . Är det någon internettbtuik eller är det någon bra nutik ? Tips tack !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
På Åhlens i Sandviken kostar MSTS 170 kr, så det borde nog kosta ungefär lika mycket på din närmaste Åhlens butik..
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Okej .. tack så hemskt mycket då jag tittade in på EB GAMES på köpcentrat och dom sålde det för 475kr . . :O ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Håller med....EB Games är inte det billigaste stället att handla på. Men kolla som sagt var på Åhlens, i Malmö kostade det 149:- sist jag kollade, det finns ju även begagnat... MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Det kan skilja en hel del mellan priserna. Jag vet att Åhlens hade ett erbjudande för ett tag sedan. Bland annat Pierre tipsade om detta. men som du skrev Olaf så gäller det att kolla runt. Tex jag själv hittade ett tillägg till FS 2002 för 100 spänn och nä jag kollade på EB Games så kostade det nästan 500 pix. Har man tur så kan man göra riktiga fynd. Jag har väl den fördelen att jag kan handla i Malmö och där finns ett antal butiker som säljer begagnat och där kan man göra de verkliga fynden. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med MSTS! MpProfile... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-04-11 22:16 |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-07 23:43 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 20:21 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |