![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
SJ ska ha en utställning i ett tåg som ska rulla runt i Sverige. Jag vet dock inte så mycket om vad utställningen ska innehålla än, men de vill ha en tågsimulator med och där har jag kommit in i bilden. Jag ska ta och installera MS Trainsimulator på en burk där. Hade tänkt lägga in en del av det fina svenska material ni har gjort (och som jag varit med på en litet hörn med sakkunskap även om det var ett tag sen jag var här). Främst rör det väl sig om rutten VHJ och fordonen T21, T44, Ma, Mg, Rc och X10.
Är det okej att vi visar upp era kreationer för allmänheten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Annars är ju VHJ inte dum den, även om det finns flera rutter. Precis som att det är flera lok! ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Thomas!
Kolla din mail (webmaster på din nu sida) Men den studsade men ett svar är Siam . Kolla på "allmänt om tågsimulatorer" Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
[:I]
Hej Ang T21,MG,X9,Y3 så är det helt ok att använda dessa. Vore kul med info var och när detta skall visas Arne |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Allt jag är skyldig till är OK att installera.
Robban |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med Pass80, MSTS klagar... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-10-11 18:54 |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-07 23:43 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 20:21 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |