![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har på senaste tiden mest kört Amerikanska tåg, och testade idag att köra lite med Amtrak P42DC (Genesis).
Modellen jag testade heter "Amtrak Phase Ve Genesis P42DC v2.0" och finns på Railserve.net ( www.railserve.net/msts ) under Diesel Locomotiv, North America. Det loket, ljudet som krävs för loket samt caben Genesis Cab v2.0 är en underbar kombination. En väldigt fin model, som jag kan rekomendera starkt. Hytten kan jag ocså starkt rekomendera! För er som gillar att köra Amerikanskt är detta ett "måste". Ljudet heter f.ö "General Electric Loco Sounds " och finns på under "Utitles" på www.railserve.net/msts Hoppas ni får många härliga stunder med loket! MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tips om bra tågsidor som airliners.net | seahawk | Allmänt om tågsimulatorer | 2 | 2003-12-01 15:28 |
Tips om ritningar | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 23 | 2003-06-01 16:25 |
Tips om bus. | Bengan | Off-topic | 3 | 2003-01-24 02:51 |
Lite tips och tricks under SP3 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-07-10 10:44 |
Tips till en kille som precis har köpt Trainz | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2002-05-15 15:51 |