![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Nydligen medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Hej alla!
Har sökt svar på detta i forumet men inte hittat ett tillräckligt utförligt. Reginatåget öppnar sina dörrar i samma stund som strömavtagarna fälls upp vilket innebär att tåget kör runt med öppna dörrar, åtminstone med AI-förare. Finns något sätt att behålla dörrarna stängda? Det fanns en kort beskrivning av en möjlig lösning här på forumet i våras men jag skulle behöva en mer exakt. Om man kan ändra på något i en konfig-fil så behöver jag veta exakt hur. Jag har testat lite själv med resultatet att dörrarna försvann helt. Suck! Tacksam om någon vill och kan hjälpa mvh/Christian |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Fäller Ai förarna upp strömavtagarna?
Det gör de inte hos mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nydligen medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Ja det gör alla mina ellok när AI kör. Men oavsett det så kör Reginan omkring med öppna dörrar och det gör den fortfarande tydligen enligt ett annat färskt inlägg "Svenska Tåg 2005". Där skriver man något i stil med att "enda missen är att Reginan fortfarande drar iväg med öppna dörrar".
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Regina? | Eric_86w | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 89 | 2006-07-03 19:39 |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 02:32 |
skum färg på regina | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-16 15:10 |
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-16 12:17 |
Regina? | Angelsmind | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-09-30 15:47 |