![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag undrar om man kan få Reginan å X2000 å ta passagerare har försökt men inte lyckats riktigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vet inte om det går att ta upp passagerare, men därimot så finns det ju redan folk i Reginan.
M.V.H Tobias år 2004! ![]() ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
X2000 har inte passagerarstöd alls men X50 (Regina) ska ha det så att det kan ta passagerare likt pass80 och pass60.
Tänk dock att det är osynliga passagrare men det går likväl att skapa flöden där tågen kan köra till stationer och låta folk gå av/på ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag kom på hur man fick x2an att ta passagerare det var bara och låna lite av conffilen till reginan så funka det finfint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Hjälp med laster. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-22 15:02 |
Hur ta bort motorljud i manövervagn? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 18 | 2005-03-11 15:21 |
Passagerare | gec44-9w | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-07-04 21:51 |