![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Har lagt upp rutten som ja jobbat på dom senaste månaderna Spåren är samma som på Whitefish 3, men all skog är utbytt, samt massor av gräs och vass. 127 Mb som en egen rutt. Edit: 30/12 Nu finns Whitefish4 att ladda hem från http://www.gipper.dk/ Denna version är fixad, så någon ytterligare fil behövs inte. Tack till Per ![]() GOD JUL ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack Hawnk för den här JULKLAPPEN!
Det är alltid roligt med nya grejor för det är inte lätt för oss gammla och fatta sig på det här med att bygga rutter och tåg,även om det finns bra beskrivningar så går det ändå åt pipan. Tack en gånga för dina fina insatser och GOD JUL på dig. ![]() Smajlet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Hawk
![]() Tackar också för den fina julklappen ![]() ![]() ![]() Önskar en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR till dig och alla andra som läser detta. mvh bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() ![]() MVH: Sebastian |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ser veldig bra ut Hawk! Har du selv laget objektene i ruten?
Trenger mye vegetasjon til ruten min som jeg jobber med. http://www.trainsim.no/forum/viewtop...t=997&start=15 /Øystein |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag laddade hem rutten Whitefish4. Jättefin rutt och mycket vildmarksnatur. Grattis. Jag saknar acefilen aker6.ace_tatare_ny.ace . Jag sökte efter filen men det finns ej. Vore tacksam om du skickar filen till min epost. God Jul och Gott Nytt År! Totte |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Hej
Typiskt[:I], så råkade RouteRiter deleta den filen, vid sista testet. Märkte just de själv nu. http://hem.bredband.net/pethak/wf4_hawk_Fix1.zip ![]() EDIT Uppdaterat fix-filen med dom tre saknade marktexturerna Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
[:I]
Fixat ![]() Hittade en till TerrTex som fattades. Konstigt, för när ja testade rutten i RouteRiter sista gången, så fick jag "NO ERRORS" Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fixarna går bra att tanka hem men inte rutten.
Får bara "sidan kan inte hittas" Robban |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
|
![]()
[B)]
Troligen tillfällig överbelastning. Försök om en stund, eller ladda rutten från http://www.train-sim.com/ ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu är rutten hel!
![]() Tack Hawk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Hejsan Hawk.
Gledelig Jul. Tænkte på om du ville have din rute lagt ut på en anden sida, da ville jeg gerne have den liggende på www.gipper.dk Har forsøgt at skriva til dig på mail, men den var lukket sagde den. Jeg har også ilagt et link til dig fra min sida, håber du tycka om det.......[8D] MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej Hawk
![]() Tomten kom tidigt i år.....OCH VILKEN HJULKLAPP VI FICK!!![ ![]() Denna rutt är helt magnifik som vanligt.... ![]() God Hjul och Gott nytt spår till eder alla Kenneth "Knubbsälen" Andersson Växjö |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Ny version av DC till BF1942 | Nicke_123 | Off-topic | 0 | 2003-05-13 10:11 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |