![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Håller på och gör ett försök att måla om Lokkalles Y1:a.
Finns det någon som sitter inne med bilder på fronten rakt framifrån och bilder på hela sidan. Taget i 90 graders vinkel. Dom bilderna jag har hittat på nätet än så länge. Är alla tagna i mer eller mindre samma vinkel som bilden nedan. ![]() EDIT: Om någon sitter med bilder, så vore det ju bra att ha en adress och skicka till också. bengtljunggren@telia.com Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej här kommer en länk till http://www.bildrallaren.com/Sverige/...r/_y1_1344.jpg
Leopold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lägger ner mitt försök att göra en Östgötaspets, då det strulade till sig vid dörrarna. Samma dörrtexture till alla fyra dörrarna, så snestrecket på dörrarna går åt fel håll på två av dörrparen, samt att ovansidan av luftintaget blir randigt. Finns ju ett par andra varianter att göra istället, men hur det blir med det just nu vet jag inte.
![]() ![]() ![]() En fråga till STW gänget. Hur hårt är ni hållna från Auran angående deras texture till Y1:an. Finns det någon möjlighet att få tillgång till den och göra ett försök att göra några nya varianter av Y1:an. Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 15:31 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 20:21 |
Svenska militärfordons bilder Sökes!!! | micke321 | Off-topic | 1 | 2003-11-18 18:44 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 01:51 |
Bilder från Stockholm! | Dson | Off-topic | 7 | 2003-04-22 15:36 |