![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Har kommit en bit till på nya Y7. Man blir kanske lite onödigt petig ju mer man håller på. Det ända jag är riktigt nöjd med själv är manöverdelen. Detta fast spakarnas polyoner blev felvändna därför ser det lite konstigt ut på bilden (det skall dit ett gasreglage också). De typiska Y6-7 väggarna har jag också fått till godkänt. Lite finlir kvar på en del texturer så kanske det kan bli något till sist. Tyvärr så uppstår det en del flimmer i vissa skarvar och polyoner. Så ännu finns det att fixa med. Värst är att få till snygga fönsterrutor. Får nog ta till två texturer till dem. En för korgen på utsidan och en inne i från. Den sista är lättare, tycker jag. Hälsningar Kalle ![]() KAH |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ännu en Rc målning | Trigger | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2003-03-11 13:12 |
Vet någon något om nya Gmax 1.2 ännu? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 11 | 2002-11-21 17:43 |
Ännu en fråga... | G-Klav | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-11-10 21:11 |
Ännu mer på Tradera! | hstenow | Off-topic | 6 | 2002-09-28 10:55 |
Ännu mera TGV... (många bilder) | Dm3 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-22 22:55 |