![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
När jag installerar Sp4 händer
det en massa problem. Men varför får jag inte kontakt med TRS2004 efteråt. Men så måste jag installera om hela TRS2004 GRRRRR!!! ![]() ![]() behöver jag verkligen göra det eller att justera något? Tror ni att SP4 skojar det vore verkligen dåligt ![]() Dessutom hittar jag ingen SP4 i zip filen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Nu ska vi se om vi kan reda ut begreppen här.
Det jag inte förstår är: 1. Du säger att du har försökt att ladda på SP4. 2. Sedan har du installerat om TRS2004. 3. Och sist säger du att du inte hittar SP4 i zip-filen. Jag hänger nog inte riktigt med här. Om du nu har SP4 nedladdat, har du sett till att det är rätt SP4 för den Build du har av TRS2004? ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
för svaret! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Helt stum, är detta verkligen msts?(ruttbilder) | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-09-27 11:06 |
Får man verkligen göra såhär? | nextuz | Off-topic | 9 | 2002-11-12 14:50 |
Verkligen off-topic! | Ferengi | Off-topic | 4 | 2002-08-16 14:49 |
Nu har man verkligen kommit igång... | bobjörk | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-07-01 21:50 |