|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2005-02-24, 19:43 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
Reskins: TMZ malmtåg, växellok och nersliten TMY
Kände för att leka i Photoshop ikväll så det blev några skins.
TMZ malmtåg, reskin av gammal DSB modell. Har även bytt ut motorljud och config för den var slöare än en T44. Växellok för lastning vid gruvan, simpel Paintshed skin: Till sist det jag tycker är roligast, att bryta ner ett lok! En gammal Bulkdragarnas TMY som är i stort behov av renovering och skall dras hem av en T44. Några "konstnärer" har även haft skoj med den: EDIT: Lika bra att ta bort dessa... |
|
2005-02-24, 21:15 | #2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Citat:
/Mohammad, RTS Trafik Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
|
2005-02-24, 23:04 | #3 |
Hedersmedlem
|
Trodde inte någon skulle vara intresserad av att ha dessa, menar du allvar?
TMZ får jag nog inget tillstånd till att använda enligt denna tråd: http://www.e-buzz.net/forum/topic.as...earchTerms=tmz ...så den och olika varianter får nog stanna på min HD. Förhoppningsvis kommer det en nyare modell snart. Växelloket gör du själv på 2 minuter i Paintshed. TMY:n kanske jag kunde ladda upp men vet inte om den är seriös nog |
2005-02-25, 01:09 | #4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Lägger du upp klottriga lok[:0]
M.V.H Tobias år 2005! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ |
2005-02-26, 08:26 | #5 |
Hedersmedlem
|
En uppdaterad TMZ:
(Jobbig modell att texturera för texturfilerna används kors o tvärs över loket) EDIT: Borttagit... |
2005-03-05, 13:33 | #6 | |
Medlem
|
Citat:
Så hvis du gerne vil udgive denne TMZ, er det okay, med mig... Selvom den måske ikke findes (ved det ikke) så den utrolig flot... Så burde ikke være et problem... --------------------------- Peter Frost - Tainz4you.dk |
|
2005-03-05, 15:01 | #7 | |
Hedersmedlem
|
Citat:
Men den målningen är ett eget påhitt och nog inte så intressant för andra skulle jag tro. Tänkte göra någon mer variant men nu väntar jag ju på er uppdaterade modell istället Men tack skall du ha och hoppas snart få se en uppdaterad TMZ då! /MVH Patrik |
|
2005-03-08, 22:07 | #8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
Deskgrunt lite OT detta men undrar bara vilket grafikkort du har eftersom det ser så fint ut!
|
2005-03-08, 22:19 | #9 | |
Hedersmedlem
|
Citat:
Skulle tro att största orsaken är upplösningen 1280x960 och sen krymper ner till 50% när jag postar bilderna. Kan ju även bero på hur man förminskar bilderna. Kör iofs även med 2x antialiasing och 8x af men vet inte hur mycket det påverkar i Trainz. /MVH Patrik |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mina Uc reskins nu på download station! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-10-27 08:49 |